„Мисията е възможна“ бе дадена за пример от ЕК за успешна кампания, основана на емоционално послание

Националната кампания „Мисията е възможна“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ спечели симпатиите на над 200 експерти по комуникация от еврофондовете в целия Европейски съюз. Кампанията, чиято цел е да покаже добрите примери, свързани с деинституционализацията на грижите за деца в България и да промени негативните обществени нагласи към децата от социалните услуги, бе представена на INIO/INFORM срещата на експертите по комуникация, която се проведе в периода 15-17 май в гр. Палермо, Италия. Аргирис Перулакис, координатор на INIO в Главна дирекция „Трудова заетост, социални въпроси и приобщаване“ в Европейската комисия, определи кампанията „Мисията е възможна“ като успешна, заради емоционалното послание, което отправя към обществото. Презентацията на „Мисията е възможна“ провокира интерес от представителите от Италия, Финландия и Литва.

Участниците в срещата INIO/INFORM се запознаха с част от атрактивните дейности от Календара на „Мисията е възможна“, сред които Коледната работилница, концертите в гр. Враца и гр. София, Литературния конкурс под надслов „Думи за обич“, Открития урок за деца с ментални и физически увреждания в гр. Габрово и др.  На финала на представянето присъстващите в залата станаха съпричастни към кампанията на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ чрез видео клипа към Песента за приятелството, специално заснет за „Мисията е възможна“. Представители на Европейската комисия проявиха интерес към видеото и изявиха желание да го популяризират в официалните страници на Европейската комисия в различните социални медии.